20091224

GOD JUL

god jul på er alla där hemma

aloha

20091222

phoenix.arizona

är hos familjen wagner i phoenix & kollar just nu på peter jöbacks julkonsert på svt play

aloha

20091219

los angeles

sitter pa LAX, flyger till phoenix om 3 h. kostade pa mig internet for $8 (dyrt!!!)

aloha

20091211

tja

asrädd

fortfarande lite rädd men tar mod till fånga

vänner

aloha
ps. olga & gabbi ja, jag hatar fortfarande djur

20091210

?

eeeeeh. jag som hade tänkt sova & vila

aldrig kommer man undan.............

aloha






 

Free Blog Counter