skip to main
|
skip to sidebar
20091219
los angeles
sitter pa LAX, flyger till phoenix om 3 h. kostade pa mig internet for $8 (dyrt!!!)
aloha
2 kommentarer:
HILDA
19 december 2009 kl. 10:46
fett
Svara
Radera
Svar
Svara
Mama Marie
19 december 2009 kl. 15:19
Det låter dyrt ...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
ANNA
göteborg/hawaii
pluggar & spelar lite tennis på hawaii 17 aug-17 maj
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2010
(15)
►
maj
(3)
►
april
(2)
►
mars
(2)
►
februari
(5)
►
januari
(3)
▼
2009
(104)
▼
december
(5)
GOD JUL
phoenix.arizona
los angeles
tja
?
►
november
(8)
►
oktober
(18)
►
september
(35)
►
augusti
(37)
►
juli
(1)
fett
SvaraRaderaDet låter dyrt ...
SvaraRadera