skip to main
|
skip to sidebar
20100114
2-7 januari
los angeles
redigt kaffe, ajmen det var fint var det
nä svenskt kaffe det pallar dom inte amerikanerna
lunch på IKEA, halleluja
min utsikt under lunchen
newport beach
american apparel factory store
hollywood
aloha
3 kommentarer:
HILDA
15 januari 2010 kl. 01:02
yeah
Svara
Radera
Svar
Svara
Mama Marie
15 januari 2010 kl. 09:27
...inte synd om Anna ...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lisa
18 januari 2010 kl. 05:31
Anna du har det bra...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
ANNA
göteborg/hawaii
pluggar & spelar lite tennis på hawaii 17 aug-17 maj
Visa hela min profil
Bloggarkiv
▼
2010
(15)
►
maj
(3)
►
april
(2)
►
mars
(2)
►
februari
(5)
▼
januari
(3)
sverige besök
season
2-7 januari
►
2009
(104)
►
december
(5)
►
november
(8)
►
oktober
(18)
►
september
(35)
►
augusti
(37)
►
juli
(1)
yeah
SvaraRadera...inte synd om Anna ...
SvaraRaderaAnna du har det bra...
SvaraRadera