skip to main
|
skip to sidebar
20100425
utflykt
vi glömde matsäcken hemma så framåt eftermiddagen blev det lite småtjurigt
black sand beach
mellanstadie-flashbacks?
ett av stoppen var denna kratern
aloha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
ANNA
göteborg/hawaii
pluggar & spelar lite tennis på hawaii 17 aug-17 maj
Visa hela min profil
Bloggarkiv
▼
2010
(15)
►
maj
(3)
▼
april
(2)
utflykt
hej hej
►
mars
(2)
►
februari
(5)
►
januari
(3)
►
2009
(104)
►
december
(5)
►
november
(8)
►
oktober
(18)
►
september
(35)
►
augusti
(37)
►
juli
(1)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar