aloha
jättejätterooooligt!!!
Lilla Anna, tack för den häftiga hyllningen. Klart att du skulle varit här idag.
Jag hat tagiit din plats i familjen nu.
haha jag log under hela. kunde se hur nöjd du var med ramen runt med! åh sakna dig!!
åå anna!! va söt du är!! kunde verkligen se hur du led genom filmen- det ÄR sjukt pinsamt att spela in en sån film! haha- men de gjorde du med bravur!! måste tillägga att ramen va sjukt nice, bra där! pussar i massor! kram kram /stina
sara, det är ok. jag tar din när jag kommer hem.julia, aa lite smånöjd blir man ju. saknar dig!!stina, SKYPE SNART! saknar dig snygging!
Free Blog Counter
jättejätterooooligt!!!
SvaraRaderaLilla Anna, tack för den häftiga hyllningen. Klart att du skulle varit här idag.
SvaraRaderaJag hat tagiit din plats i familjen nu.
SvaraRaderahaha jag log under hela. kunde se hur nöjd du var med ramen runt med! åh sakna dig!!
SvaraRaderaåå anna!! va söt du är!! kunde verkligen se hur du led genom filmen- det ÄR sjukt pinsamt att spela in en sån film! haha- men de gjorde du med bravur!! måste tillägga att ramen va sjukt nice, bra där! pussar i massor! kram kram /stina
SvaraRaderasara, det är ok. jag tar din när jag kommer hem.
SvaraRaderajulia, aa lite smånöjd blir man ju. saknar dig!!
stina, SKYPE SNART! saknar dig snygging!