jag lyssnade på min amerikanska kompis ipod & blandade spår. från ingenstans börjar BOTEN ANNA spela & jag kommer på mig själv helt överlycklig sjunga med & digga som aldrig förr. jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig inför detta.
aloha
20091103
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Anna, du är min amerikanska kompis.
SvaraRadera