20091112

torsdag

fick ett D på min första sociologiexam men kom tillbaka starkt & skrällade med ett A på den andra förra veckan. tyvärr sög jag på den karamellen lite för länge så jag helt glömt bort att jag ska lämna in 6 sidor på europeisk medeltidsarkitektur imorgon. det får nog bli att ta till textstorlek 14

aloha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Free Blog Counter