det regnar ju som sagt endel här i hilo & det blir ju inte uppehåll bara för att vi ska träna tennis. idag svabbade vi banorna i en halvtimme & precis när vi var klara kom ett nytt skyfall. ytterst tacksamt.
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
I know that everybody's heard about the bird
SvaraRadera