aloha:) vi gillar också hissar för vi har korta ben. Men fys är väll kul!!! Hoppas solen skiner och du har det soft! Good bye :)/ luddde och lucas
Jag läser din blogg varje morgon. snälla lähgg inte ner.
jag vet det
ge mig nåt att äta
haha! gött att ni läser :D fys är inte kul!
Free Blog Counter
aloha:)
SvaraRaderavi gillar också hissar för vi har korta ben. Men fys är väll kul!!! Hoppas solen skiner och du har det soft! Good bye :)
/ luddde och lucas
Jag läser din blogg varje morgon. snälla lähgg inte ner.
SvaraRaderajag vet det
SvaraRaderage mig nåt att äta
SvaraRaderahaha! gött att ni läser :D fys är inte kul!
SvaraRadera