20091009

imorse sprang vi 'christmastrees' över hela basketplanen 40 gånger. jag bor på 3e våningen. tur att det finns en hiss.

aloha

5 kommentarer:

  1. aloha:)
    vi gillar också hissar för vi har korta ben. Men fys är väll kul!!! Hoppas solen skiner och du har det soft! Good bye :)
    / luddde och lucas

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg varje morgon. snälla lähgg inte ner.

    SvaraRadera
  3. ge mig nåt att äta

    SvaraRadera
  4. haha! gött att ni läser :D fys är inte kul!

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter