20091026

wats new

  • det är söndag kväll & jag har lite lite ångest. viloveckan från morgonfysen tillhör det förflutna
  • midterm exams närmar sig. denna veckan bör jag alltså inte gå till biblioteket för att socialisera
  • halloween nu på lördag, biblioteket har varit spindelnätpyntat i 3 veckor

aloha

1 kommentar:

  1. Förstår att du har fullt upp, men hoppas att du snart har några minuter över för att "skypa" med din mamma! massor med kramar!!!

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter