skip to main
|
skip to sidebar
20091001
lektion..
läraren: 'what is nobel's first name?'
elev (inte jag): 'charlie?'
aloha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
ANNA
göteborg/hawaii
pluggar & spelar lite tennis på hawaii 17 aug-17 maj
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2010
(15)
►
maj
(3)
►
april
(2)
►
mars
(2)
►
februari
(5)
►
januari
(3)
▼
2009
(104)
►
december
(5)
►
november
(8)
▼
oktober
(18)
raaaain
tvättar
wats new
helg
formsvacka
hapuna beach
new
tennis
MYS
...
22
imorse sprang vi 'christmastrees' över hela basket...
tjena
näää
dagens
jag skojar lite
ajemen
lektion..
►
september
(35)
►
augusti
(37)
►
juli
(1)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar