20091002

jag skojar lite

jag & min roomie delar dusch & toa med två andra tjejer. den senaste veckan har jag lämnat mitt schampo i duschen varje morgon, allt för att slippa bära tillbaks det till toaskåpet. jag har upptäckt, till min stora förtjusning, att detta tydligen går någon av de andra tjejerna på nerverna. när jag kommer hem på eftermiddagarna står nämligen mitt schampo parkerat utanför dörren intill duschen. varje dag. måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag.

vilken battle, va!

aloha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Free Blog Counter