- har snart varit här i 3 mån, hjälp
- i lördags skulle skolans nya logo för alla idrottslag presenteras, tennislaget skulle blåsa upp 1000 ballonger till detta event. jag var helt utslagen efteråt med syrebrist & huvudvärk
- ska snart boka flygbiljett till phoenix över jul, blir ingen vit jul för min del detta året
- ny hobby är att skypa på historialektionerna
- onsdag=helgdag=ingen morgonträning
aloha
anna! har de redan gått 3 mån?? va tiden rusar iväg!! ingen tennis imon? det låter som ett avbrott i vardagen! njut i fulla drag! 1000 ballonger är inte att leka med.,. brukar räcka med 5 för min del sen är de inte roligt längre.. haha! men skype- när har du historia?? då ringer jag! puss o kram!!/ stina
SvaraRaderaorolig för dina studier ...
SvaraRaderahjälp. inte många månader kvar nu då
SvaraRadera