20091109

hallå ja

  • har snart varit här i 3 mån, hjälp
  • i lördags skulle skolans nya logo för alla idrottslag presenteras, tennislaget skulle blåsa upp 1000 ballonger till detta event. jag var helt utslagen efteråt med syrebrist & huvudvärk
  • ska snart boka flygbiljett till phoenix över jul, blir ingen vit jul för min del detta året
  • ny hobby är att skypa på historialektionerna
  • onsdag=helgdag=ingen morgonträning

aloha

3 kommentarer:

  1. anna! har de redan gått 3 mån?? va tiden rusar iväg!! ingen tennis imon? det låter som ett avbrott i vardagen! njut i fulla drag! 1000 ballonger är inte att leka med.,. brukar räcka med 5 för min del sen är de inte roligt längre.. haha! men skype- när har du historia?? då ringer jag! puss o kram!!/ stina

    SvaraRadera
  2. orolig för dina studier ...

    SvaraRadera
  3. hjälp. inte många månader kvar nu då

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter