20091001

ajemen


06.30
kunde ju faktiskt sett tröttare ut.
men nej mamma, jag orkade inte kamma mig
aloha

5 kommentarer:

  1. Du ser fantastisk ut!!! (även om du glömde att kamma dig ...)

    SvaraRadera
  2. jätefint foto anna! så ser inte jag ut 6.30 kan jag lova! kram kram /stina

    SvaraRadera
  3. Du ser ut osm en typisk amerikans atlet. grattis. tänk om man ändå var hälften så snygg som anna......

    SvaraRadera
  4. till och med pappa tycker att ni ser ut ibland. idag städade ja ditt rum de va jobbigt:( men skojigt att du har skojigt

    SvaraRadera
  5. hej gänget ni är väl för goa

    tänk om man va hälften så snygg som sara......

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter