idag har hela laget & tränare med familj varit på hapuna beach. en mycket bra dag EXCEPT när alla badade & jag skulle kasta sand på en kille i laget men träffade min tränares dotter i ögonen så hon började gråta. sjukt pinsamt.
Anna vilka harliga bilder! Later som om du har det hur gott som helst! Det har jag med! Jag tanker mycket pa dig ska du veta, fast vi befinner oss sa langt ifran varandra..
Vi är inte alls avundsjuka. Idag var det snålblåst och regn, underbart Göteborgsväder!!!
SvaraRaderavad hände med vågorna på hawaii? surf??
SvaraRaderaAnna vilka harliga bilder! Later som om du har det hur gott som helst! Det har jag med! Jag tanker mycket pa dig ska du veta, fast vi befinner oss sa langt ifran varandra..
SvaraRaderaPuss och kram Olgi
hahahaha.
SvaraRaderaanna, legendariskt med sanden!
oh vad jag hade skrattat. jag skrattar nu faktiskt.
saknar dig!