20091004

näää

det har ösregnat i 48 h

aloha

3 kommentarer:

  1. nej men usch ana...har ar det varmt och skont...hihi saknar dig, love u! /Olga

    SvaraRadera
  2. skönt då kan man stanna inne o äta gott

    SvaraRadera
  3. jag som trodde hawaii va soligt? kanske inte ska åka? jag vill ju ha sol... haha! pussss /stina

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter