nej men usch ana...har ar det varmt och skont...hihi saknar dig, love u! /Olga
skönt då kan man stanna inne o äta gott
jag som trodde hawaii va soligt? kanske inte ska åka? jag vill ju ha sol... haha! pussss /stina
Free Blog Counter
nej men usch ana...har ar det varmt och skont...hihi saknar dig, love u! /Olga
SvaraRaderaskönt då kan man stanna inne o äta gott
SvaraRaderajag som trodde hawaii va soligt? kanske inte ska åka? jag vill ju ha sol... haha! pussss /stina
SvaraRadera