20091013

tennis

igar borjade den officiella tennistraningen. det var 3 tranare pa 4 spelare. eh, eh gummiarm

aloha

2 kommentarer:

  1. Min bicep (eh) värker.

    SvaraRadera
  2. oj oj oj.. latar inte kul! livet i addis abeba flyter pa.. efter snart 1v kanner man sig mer o mer hemma.. hors snart! pusss / stina

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter