har inte hänt nåt spektakulärt här på hawaii dom senaste dagarna mer än att det var tsunamivarning idag igen. jag tränar, pluggar, äter, sover
19-23 oktober = vilovecka från morgonträningen. god bless america för det
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
19-23 oktober = sleep in?
SvaraRaderahows hanging?
du kan nog vara roligast på hela hawaii! jihoo kram disa
SvaraRaderaaaa jeg vet det
SvaraRaderaaa lite smårolig men tänk om man va hälften så rolig som sara o disa...
SvaraRadera