imorse 06.30 skulle vi ta teamphoto. allt var till en början frid & fröjd. ända tills jag hör fotografens stämma eka 'ANAAA'. jag trodde jag hörde fel och fortsatte ta på mig löparskorna. 'ANAAAA'. jag tittar upp. hela laget tittar upp. 'WE NEED TO RETAKE YOUR PICTURE, YOUR SMILE WASN'T FUNKY ENOUGH'. försöker han va rolig? 'LET'S GO'. are you #%&=/¤"# kidding me, tänkte jag, och ställde upp mig & log så fake jag kunde.

TAKE 1..................... TAKE 2
aloha
vad heter hemsidan? ska kortet va jämte min favorit film är the notebook?
SvaraRaderahej de är carl lägg inte ner din blogg
SvaraRaderahaha. den ligger inte på den hemsidan än men på collegetennisonline.com
SvaraRaderahej charles :D