20091003

dagens

lite av det som skrivs här hittar jag på, men detta är helt sant.

imorse 06.30 skulle vi ta teamphoto. allt var till en början frid & fröjd. ända tills jag hör fotografens stämma eka 'ANAAA'. jag trodde jag hörde fel och fortsatte ta på mig löparskorna. 'ANAAAA'. jag tittar upp. hela laget tittar upp. 'WE NEED TO RETAKE YOUR PICTURE, YOUR SMILE WASN'T FUNKY ENOUGH'. försöker han va rolig? 'LET'S GO'. are you #%&=/¤"# kidding me, tänkte jag, och ställde upp mig & log så fake jag kunde.



TAKE 1..................... TAKE 2

aloha

3 kommentarer:

  1. vad heter hemsidan? ska kortet va jämte min favorit film är the notebook?

    SvaraRadera
  2. hej de är carl lägg inte ner din blogg

    SvaraRadera
  3. haha. den ligger inte på den hemsidan än men på collegetennisonline.com

    hej charles :D

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter