20090823

by the way

när jag kom hem igårkväll möttes jag av en lite småmysig överraskning. det satt 2 ödlor på min dörr.

aloha

1 kommentar:

  1. Ödlor eller råttor? Det är som att välja mellan ... Matilda har sprungit på några av den senare sorten i stan de sista dagarna!

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter