20090815

hejdå-fika

precis hemkommen från malin&richards vigsel, åh vad fina dom var! ikväll nalkas det avskedskalas här hemma. vi ska skoja kvällen lång! & många "a hui hou" kommer det sannerligen bli.
aloha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Free Blog Counter