besökare från göteborg kom till gården idag & vi skojade eftermiddagen lång (nästan). sara åker bort, elsa ska bo själv i källaren & jag ska flytta dit ingen kan svenska.
imorgon är jag ledig, det får nog bli en tupplur eller två.
aloha
20090804
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar