sitter på x2000 till stockholm & lyssnar på the cardigans, rise and shine. hoppas innerligt på att denna stockholmsvisit går lindrigare än den förra (ja, jag kom ihåg tågbiljetterna den här gången). har för övrigt haft en mycket mysig dag med matilda & stina i göteborg. stina gav mig ett hawaii-kit, mycket uppskattat i ångestladdade tider som dessa.
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar