hawaiiskjortor?? känns som deras nationalklädel.. eller folkdräkt eller vad det heter... 4h- ja jag skulle ju dött- men du klarar det !! bilder- jag väntar!! kaffet. kan ju skicka kaffe men hur blir det? kan du göra det själv? hur var första dagen?? är ni många i klassen? verkar de trevliga??
hawaiiskjortor?? känns som deras nationalklädel.. eller folkdräkt eller vad det heter... 4h- ja jag skulle ju dött- men du klarar det !!
SvaraRaderabilder- jag väntar!!
kaffet. kan ju skicka kaffe men hur blir det? kan du göra det själv?
hur var första dagen?? är ni många i klassen? verkar de trevliga??
stor kram!!
mvh/stina
haha hur ska du klara dig med kaffe som smakar vatten?!? ESKIMÅPUSS Olle (silvia)
SvaraRaderaDet enda man kan skriva om det är är oj.
SvaraRadera