20090825

industrial revolution

idag räckte en tjej upp handen & påstod att den industriella revolutionen ägde rum på 1940-talet. no, no tänkte jag.

4 kommentarer:

  1. ana vi hade rätt, du är en av de smarta på hawaii!! /julia the rock

    SvaraRadera
  2. bra att du tänkte no, no!

    SvaraRadera
  3. du borde sagt
    "nej, nu sitter du och hittar på siffror. jag märker ju att du hittar på nu så det ska stämma... det här är dålig reklam för hawaii"

    SvaraRadera
  4. julia. lägg av. jag va en av de smarta på LM med.

    per. du är flitig med kommentarer. fortsätt med det.

    tjurig gäst. haha! jag hade glömt det!

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter