åter på x2000. efter besök på ambassaden är jag påväg till göteborg igen. mitt knappa dygn i stockholm fortskred utan några större misärer. värt att nämna är dock när jag stod & väntade på tåget. i tron att jag rott båten i land kommer ett gäng kinesiska turister fram & plockar ner mig på jorden igen. de frågar åt vilket håll tåget till göteborg går & ber mig peka. uppmärksamhet påkallades av någon underlig anledning & övriga resenärer på perrongen ville tydligen också se mig peka. eftersom jag genast blev påmind om att mitt lokalsinne inte är fullt lika bra som andras börjar jag skratta generat & drar till med en gissning. jag gissade fel.
aloha
20090810
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
men shit anna
SvaraRaderatur att det fanns fler som kunde peka...annars lite jobbigt...
SvaraRadera