20090807

final

kvällen har spenderats i gårdens badtunnor. sannerligen festligt. imorgon åker per & jag till göteborg där sista veckan i sverige kommer tillbringas. hawaii är nära nu! (skräckblandad förtjusning)
aloha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Free Blog Counter