skip to main
|
skip to sidebar
20090829
god afton
'where are you from?'
'sweden.'
'oh, switzerland. you're a big fan of roger federers then.'
aloha
2 kommentarer:
Anonym
29 augusti 2009 kl. 03:11
hahah! / Olle is laughing
Svara
Radera
Svar
Svara
HILDA
29 augusti 2009 kl. 15:13
swederland ftw!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
ANNA
göteborg/hawaii
pluggar & spelar lite tennis på hawaii 17 aug-17 maj
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2010
(15)
►
maj
(3)
►
april
(2)
►
mars
(2)
►
februari
(5)
►
januari
(3)
▼
2009
(104)
►
december
(5)
►
november
(8)
►
oktober
(18)
►
september
(35)
▼
augusti
(37)
subway-sunday
nä
god afton
happy time
idag
hows it
hjälp
slut på det roliga
industrial revolution
uppdatering
lektion
by the way
läget då
ratatata
matilda 17 år
framme
honolulu
annars då
portland international airport
hejdå sverige
hejdå-fika
fixar & donar
6 dagar
hows hangin
gott
tåg
tjenaläget
HEJ
final
konsert
sol
sara åker bort
så det kan gå
besök
a hui hou
annars då
finito
►
juli
(1)
hahah! / Olle is laughing
SvaraRaderaswederland ftw!
SvaraRadera