kom till honolulu igårkväll kl 8 (nu är den 6 på morgonen). jetlagen håller mig vaken just nu. kom hursomhelst fram till annie&taylor kl 10. vi fikade först & sedan gick vi en sväng på waikiki beach. dom är så goa&snälla! om några timmar åker jag vidare till Hilo, på the big island. hörs mer då.
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Skönt att du kommit så långt ... tomt i soffan!!!
SvaraRaderavi hörs på facebook...
SvaraRadera