20090823

läget då

aa det är väl lite småtrevligt på hawaii denna eftermiddag. har precis tagit min dagliga nap & ska snart ta mig bort till poolen. har tillbringat större delen av förmiddagen till att prata med nära&kära på skype. skype är sannerligen som sara säger, en gåva till mänskligheten.

first day of instruction=måndag 24/8

aloha

3 kommentarer:

  1. ja, vad skulle vi göra utan skype??! det är såå sjukt bra!! ödlor- hmm.. va de stora? de kom inte in i rummet va? lycka till imon på din första dag!! stor kram/ stina

    SvaraRadera
  2. lycka till idag anna..samma dag som det är skolstart på LM! haha pusspuusss silvia

    SvaraRadera
  3. tell the geckos I say "hi"

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter