kl 11 är det dags. sociology 100. verkar iallafall ha ett ganska slappt schema. måndag, onsdag, fredag har jag lektioner i 1,5 h. tisdag & torsdag i 3,5 h. men tur är väl det eftersom vi ska träna conditioning kl 06.00 (JA NI LÄSTE RÄTT) alla veckodagar. utöver detta ska det spelas tennis 2h/dag.
när jag knallar runt på campus förundras jag över amerikaners klädstilar. vissa klär sig i shorts & linnen, andra i skinnstövlar, jeans, jackor & halsdukar. (tilläggas bör väl att det är 25 grader i skuggan)
godnatt sverige
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
förundras amerikaner över din klädstil?
SvaraRaderatill och med pappa tycker att ni ser ut ibland
SvaraRadera