här ligger jag i feber & halsont. faktiskt ingen höjdare att vara sjuk på bortaplan. får bli ett besök till the medical center här på campus på måndag. befarar att jag insjuknat i svininfluensan (alt. halsfluss)
eftersom tv4 satt käppar i hjulet för mig så tröstar jag mig med lite gammal hederlig SR P4.
tänker på er hemma idag.
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Vi tänker på dig ...
SvaraRaderaHar läst hela bloggen ikväll, underbart kul att följa dig!! Kramar och en bön ikväll för dig Anna. Magnus hälsar bredvid sovandes..på soffan
SvaraRadera