
hallå sverige. sitter på flygplatsen & inväntar honoluluflyget. hittills har allt har gått bra, men framförallt snabbt. när jag räknar på det så måste jag ha sovit i 7/10 h på amsterdam-portlandflighten. när jag stod i kön på starbucks för en stund sen kom det fram en kvinna & frågade om hon fick köpa mina gladiatorsandaler. eh eh no, sa jag.
ps. pappa! mobilen fungerar inte här. men jag är som sagt framme i portland.
hörs i honolulu.
aloha
äsch lägg aav
SvaraRaderahallå hawaii. du finns i mina böner
SvaraRaderaååå starbucks.. drick en latte åt mig.. eller ngn god chokladsak.. ville hon köpa skorna?? haha va kul! du skulle sagt 5000 spänn! o köpt ett par fula gympadojjor på flygplatsen.. men förstår- det skulle bli kallt! njuter av en egengjord latte nu efter skolan... slapp dag idag.. kram stina
SvaraRadera