20090825

slut på det roliga

jag har lidit av hemlängtan under veckan & av den anledningen skaffat mig en lite småtrevlig, men nödvändig kvällsrutin. varje kväll runt 8-snåret (ni är 12 h före mig) har jag satt på tv4 play & kollat live på nyhetsmorgon. idag verkade det ha slagit tv4 att jag inte befinner mig inom sveriges gränser & därför stängt av tjänsten av rättighetsskäl. no, no tänkte jag igen.

4 kommentarer:

  1. you ate my sandwich? YOU ATE MY SANDWICH? swede saknar dig nåt enormt speciellt när de kurrar till i kistan framåt kvällskvisten. kan du inte svara på mitt sms?

    SvaraRadera
  2. hows computer science so far?

    SvaraRadera
  3. jsg bytte till vad jag trodde skulle va slappae, math100. än så länge massa logik och andra knäppa saker.

    SvaraRadera
  4. Det gjorde jag också i början! Det var jättebra enda tills de stoppade mig också. Varför liksom?

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter