20090830

subway-sunday

har pga sjukdom spenderat nästan 3 dygn i sängen. nu ska jag göra ett litet ryck och genomföra andra upplagan av min & agathas tradition: subway-sunday.

aloha

2 kommentarer:

  1. kom du iväg till doktorn sen??! krya på dig! pusss /stina

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Hörde av mormor att du är sjuk!!! Det måste vara jobbigt och ensamt att vara så sjuk så långt hemifrån. VI tänker på dig här hemma.

    Vi har lyckats komma in på din blogg först nu så vi har en del att läsa ikapp.
    Flickorna hälsar till dig och skickar kramar i mängd. Vi har skype så du kan ringa någon gång ( glöm inte tidsskillnaden).
    Kram Charlotte

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter