20090824

uppdatering

  • alla lärare undervisar i hawaiiskjortor
  • 4h träning/dag (är det nåt slags skämt eller)
  • kameran har tappat det, bilder får vänta
  • kaffet smakar vatten

3 kommentarer:

  1. hawaiiskjortor?? känns som deras nationalklädel.. eller folkdräkt eller vad det heter... 4h- ja jag skulle ju dött- men du klarar det !!
    bilder- jag väntar!!
    kaffet. kan ju skicka kaffe men hur blir det? kan du göra det själv?
    hur var första dagen?? är ni många i klassen? verkar de trevliga??

    stor kram!!
    mvh/stina

    SvaraRadera
  2. haha hur ska du klara dig med kaffe som smakar vatten?!? ESKIMÅPUSS Olle (silvia)

    SvaraRadera
  3. Det enda man kan skriva om det är är oj.

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter