20090916

22.40

om det inte varit för myggnätet på mitt fönster hade jag i denna stunds hetta dragit iväg några tennisbollar på ukulelekillen. godnatt sverige.

aloha

3 kommentarer:

  1. ...du fattas oss!!!! Idag ville jag fika på Franska caféet innan föreläsning på Universitetet, men ingen Anna att ringa!

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det känns. igår bankade jag in ett tidingställ i väggen på svf när ellas rumskompiasr jammade med elgittaren. life is a bitch.

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter