imorgon 06.15 ska det tas individuella kort på tennislaget som ska upp på hemsidan. detta kort kommer med största säkerhet likna en sällan skådad misär. såhär över min middagslur funderar jag över om det finns nåt jag kan göra för att rädda denna olyckliga situation.
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar