nu är det så här va att det blir ljust väldigt tidigt på morgonen här, vilket gör att man också vaknar tidigt eftersom det inte finns persienner på alla fönster. men. nu är det även ljust på rummet när man ska gå & lägga sig. varför, undrar ni då, och det ska jag tala om för er. i helgen kom min rumskompis hem & va hur excited som helst för att hon hade köpt
1. en digital väckarklocka
2. självlysande peacemärken
3. självlysande takstjärnor
4. ett fiskakvarium med självlysande fiskar i regnbågens alla färger
mitt rum har förvandlats till ett huvudvärksframkallande disco?
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar