imorgon 06.30 börjar det. nu ska det alltså fystränas varje vardagsmorgon fram till jul. jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig inför detta, jag som knappt orkade pixborundan 1 gång/vecka förra året????
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
kom igen anna- tänk beach 2010!! du kommer bli superfit!
SvaraRadera/stina