alla student athletes som går första & andra året måste sitta i ett rum & plugga ett visst antal timmar varje vecka, tennis har 4 timmar. ambitionsnivån där inne är inte jättehög.
'are you really studying?'
'yeah, i'm majoring in facebook.'
aloha
ps. kors i taket. action i sverige. http://schulmania.blogspot.com/2009/09/vilken-javla-grej.html#comments
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar