- budskapet verkar inte riktigt ha nåt ända fram till amerikanerna att jag varit ordentligt sjuk. när dom släppte av mig efter sjukhuset frågade en om jag ville spela tennis halv 5.
- jag har köpt ett litet kylskåp! men. jag glömde ställa in temperaturen så mina vindruvor blev en isig historia.
- jag har skrivit & lämnat in min första quiz.
hoppas ni alla mår bra där hemma.
aloha
hej anna hoppas du inte hade svininfluensan för då kan jag aldrig träffa dig igen.
SvaraRaderamen skön blogg!
bra anna!! du är en sann kämpe!! hoppas du mår bättre o bättre för varje dag! han som uppfann antibiotikan bode få nobelpriset eller ngt...
SvaraRaderasitter nu och planerar lite etiopiensaker- spännande!!
stor puss o kram!
/stina