- jag, marie & geir fra norge har varit på shoppingcentret i eftermiddag. billigare affär än 'ross- dress for less' får man leta efter.
- de kollektiva bussarna är inte direkt trogna någon tidtabell. de kör lite på känn, kommer när dom vill. ett återkommande fenomen som brukar kallas 'hawaiian time'.
- mitt VISAkort är spårlöst försvunnet. om 2 veckor kommer det nya från sverige. jag har $12.
- på fredag & lördag ska vi samla ihop pengar till laget. jag kanske ska köra en liten privat insamling vid sidan av? något i stil med 'hjälp anna som lever under existensminimum, $0.8/dag'
aloha
Hej igen!
SvaraRaderaDet är nog nyttigt att träna på att leva på 12 dollar ibland - inte så mycket shopping just nu kanske. Håll ut det kommer bättre dagar!
Prova att trycka ner ukulelen i halsen på honom - det kanske går bättre. Men du, det är ingen uppvaktning det är frågan om .....du vet, Romeo och Julia....
Kram Charlotte
lotta! kul o höra från dig! jaa, bättre dagar kommer det sannerligen. vad gör ni hemma? shoppas det nåt? kram!
SvaraRadera