6 km. 1/3 i uppförsbacke. på tid.
låt oss sammanfatta det hela med att jag haltat runt idag. klockan ringer 05.50 imonbitti, bäst jag går & lägger mig (om jag lyckas resa mig ur stolen vill säga).
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar