imorse kl 8 var jag på plats i gymmet för 'physicals', dvs göra en kontroll av att jag är medically aproved & därmed också får delta i något av skolans athletic teams. även denna gången hade jag med mig 10 ifyllda formulär. physicals skulle innehålla orthopedic screening examination & andra dödsallvarliga grejer men doktorn tryckte lite på ryggen & lite på knäna & sen var det inte mer med det.
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag vill se en bild på dig i vår snygga tröja med en fin strand i bakgrunden och lite palmer, tack! :) Hoppas du är återställd efter sjukdomen och att allt är toppen där på andra sidan klotet. puss och kram/ helle
SvaraRadera