20090913

söndag kväll

min rumskompis har ställt en låda på mitt lilla kylskåp där hon förvarar godis. ibland när hon inte är hemma brukar jag smyga ner handen i lådan & fiska fram en m&m eller två.

aloha

3 kommentarer:

  1. Haha :D helt rätt Anna!
    Saknar dig här hemma!
    Många kramar/Abbe

    SvaraRadera
  2. passa dig bara så du inte tar sista!! haha! puss stina

    SvaraRadera
  3. ja men man får ju göra vad naturen kräver. saknar er båda maasssaa!

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter