20090913

annars då

idag har jag för första gången i mitt liv ätit & druckit en kokosnöt.

aloha

2 kommentarer:

  1. va? du är allt rolig du vännen

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Då är du och Clara kompisar. Hon har också provat på det.

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter