idag har jag varit på sjukhuset. efter att jag svarat på samma frågor till 3 olika sköterskor (nej, jag har inget social security number för 3e gången) och skrivit på 1000 formulär kom jag äntligen fram till själva doktorn. han tog diverse prover & gav mig dropp. sedan hämtade tin i laget mig & vi åkte för att hämta ut pencillinet. varken mitt svenska körkort eller mitt university picture ID var 'valid'. jag får panik av alla idéer.
dr morrison tjänstgjorde även han i hawaiiskjorta.
aloha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Haha, jag går också på penicillin! Är det en Kusin-smitta vi drabbats av?! ;) Krya på dig iaf!! :) KRAM Emma
SvaraRaderaJaa så måste det vara! Och du med Emma krya på dig massa!! Kram!
SvaraRadera"dr morrison tjänstegjorde även han i hawaiiskjorta" haha /julia the rock
SvaraRadera